Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

FEGYENCEDZÉS - ORSZÁGOS TALÁLKOZÓ

2013.04.07. 18:10 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma részt vettem az első, országos fegyencedzés találkozón. Számomra meglepően sokan voltunk, 50 körülire tenném a létszámot. Olyan népszerű bloggerek voltak jelen szervezőként, mint például Jay és Angelocska, illetve az eseménynek helyszínt adó Thor Gym tulajdonosa és edzője, Galba Zsolt.

Magát az edzőtermet igazán nagyszerűnek találom. Nagy, levegős, esztétikus és úgy van maximálisan felszerelve minden, a funkcionális edzéshez hasznos eszközzel, hogy mentes minden sallangtól, ami csak eltávolítana a hatékony kondicionálástól. Az egész termet - amely helyt ad rendszeres, vezetett kettlebelles, Crossfit és küzdősport edzéseknek is - belengi a sportszellem és a testtudatosság. Aki szeret edzőterembe járni, annak csakis ajánlani tudom a Thor Gym-et.

Az esemény a tervezettnek megfelelő rendben, jókedvűen, oldott hangulatban zajlott. A programról egy korábbi bejegyzésemben olvashattok.

A Kiesős játékban a guggolással és a lábemeléssel elég könnyen jutottam a Mesterlépésig, fekvőtámaszban az emelőkaros fekvőtámaszig vittem, hídban a teljes hídig, a kézenállásban nyomás és a húzódzkodás tesztelésében nem vettem részt. Láthattam óriási teljesítményeket; a teljes egykaros húzódzkodást csupán ketten hajtották végre, és ami számomra a legelképesztőbb, hogy e két hős egyike egy javában masters korú úriember, Szabó Ernő, aki elmondása szerint 45 évesen kezdett el sportolni. Az ő jelenléte inspiráló volt mindenki számra, teljesítménye, bizonyított elkötelezettsége a sport felé példaértékű. Hasonlóan magasztos egy ifjú, mozgássérült srác megjelenése az eseményen, akinek restellem, hogy nem kérdeztem meg a nevét. Ő a képességeihez mérten nagy erőfeszítéseket tesz a fejlődéséért, és felemelő volt hallgatni, ahogy Jay-jel a terveiről  és az edzéscéljairól beszél. Ha Neked van kifogásod, akkor jobb, ha elhallgatod.

A Versenyek közül csak a hídtartásban vettem részt, és számomra meglepő módon elsőként, 47 másodpercnél kiestem; különösebb fájdalom nélkül egyszerűen kiszállt a karomból az erő. Miután felálltam, kicsit szédültem és egy rövid ideig csengett a fülem. Nem tudom, mi lehetett a baj. Majd idővel megy ez jobban is. A versenyek alatt is nagyszerű teljesítményeket láthattunk, talán a legkiemelkedőbbek a 27 húzódzkodás és a 18 egykaros fekvőtámasz terpesztett lábbal, illetve a híd kitartása több, mint 4 percig.

Az Állomások program során és a holtidőkben kötetlen beszélgetések, edzéselvek, edzésfilozófiák megtárgyalása, tapasztalatok megosztása zajlott. Akik jók voltak valamiben, azok készséggel segítettek azoknak, akik az adott gyakorlatban tanácsot kértek. Tehát a találkozó célja ezen a szinten is maximálisan beteljesült.

Az eseményről számtalan fotó és videó készült, ezeket időben megosztom itt is.

Igazán sajnálom, hogy cimborám, Callistor számtalan kötelezettsége miatt nem tudott jönni. Remélem a következő találkozón együtt vehetünk részt.

Igazán remekül éreztem magam, nagyon örülök, hogy ott lehettem. Ezúton is nagyon köszönöm minden szervezőnek a remek munkájukat, és köszönöm minden résztvevőnek, hogy gazdagították a társaságot jelenlétükkel!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr555205779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jayworkout 2013.04.07. 22:43:38

én is nagyon jól éreztem magam :) jó, hogy eljöttél! a mozgássérült fiú neve Földes Erik
süti beállítások módosítása