Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

535. edzés

2013.12.03. 22:45 Savagewarrior

Sziasztok!

Úgy fest, elfelejtettem ébresztőt beállítani reggelre. Szerencsére magamtól is elég korán ébredtem ahhoz, hogy legalább a húzódzkodást elvégezzem korán, a többi a nap többi részére maradt.

Az edzések menete:

1.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás
Edző sorozatok: 1-2-3-1-2-3-1-2-3 ismétlés teljes húzódzkodás

Minden egy ismétléses sorozat után fél percet, két ismétlés után egy percet, három után pedig másfél percet pihentem. Így háromszor mentem fel a létrán, a kilencedik sorozat kicsit nehéz volt, ezért ott abbahagytam az edzést.

2.

Aktív nyújtás: felhomorítás, L-tartás nyújtott lábbal pad szélén, gerinccsavarás mindkét irányba, állásban lábemelés előre, oldalra és hátra mindkét lábra, állásban oldalra hajlás mindkét oldalra, állásban nyújtott karemelés hát mögött és haránt fej fölött, fejcsavarások jobbra-balra, fejdöntések előre-hátra, fejdöntések oldalra mindkét irányba
Edző sorozat: 2x60 másodperc kézenállás falnál

Az esti csatlakozásra várva végeztem ezt az edzést. Az aktív nyújtásban felhomorítás kicsit nehéznek tűnt, a gerinccsavarásban merev voltam, a lábemelések meglepően jól mentek, minden más rendben volt. A kézenállás érezhetően nehezebben ment, mint szokott.

3.

Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás
Edző sorozat: 9 ismétlés birkózóhíd
Edző sorozat: 9 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre
Edző sorozat: 9 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra
Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás
Edző sorozat: 9 ismétlés birkózóhíd
Edző sorozat: 9 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre
Edző sorozat: 9 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra
Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás

Ezt az edzést már este kilenc körül végeztem. A felhomorítás harmadik sorozatának ötödik ismétlését már nem tudtam olyan magasra emelni, mint a többit. A birkózóhíd nehezen ment, mindkét sorozat bukásközeli volt. A többi nyakgyakorlat rendben ment.

4. Sprintintervallumok: 50 lépést sprinteltem, 50 lépést kocogtam, sprint közben minden második lépésnél kilélegezve, kocogás közben csekély kontrollt gyakorolva a légzésre. Öt sprint után kb. egy percet sétálva pihentem, majd még két sprintet futottam. Ez a mennyiség múlt héten sem nyírt ki, ma pedig különösen jól ment. Alaposan megdolgoztatott, de nem volt nagyon megterhelő.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr465677049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása