Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

779. (október 27.) - 826. (december 20.) edzés

2015.04.28. 22:55 Savagewarrior

1. HÉTFŐ

Ma is halogattam a tervszerû edzést, amikor időm volt rá, hogy elvégezzem, és persze végül kimaradt... Valaki nehezen tanul. A halogatás tönkreteszi az edzéstervet!
A mai edzésem némi kezdő parkour edzésből állt, Callistor cimborámmal közösen (aki bár a blogját jó ideje nem vezeti sok egyéb teendője miatt, de a kondícióját természetesen szinten tartja), akivel régóta szemezünk ezzel a mozgásformával. Csupán alap vaultokat gyakoroltuk némi futással ötvözve, ám igazán élveztük az edzést.

2. KEDD

A mai edzés is parkour volt, ezúttal már hárman, főleg alapvető gurulásokat gyakoroltunk. Kezdő edzésünk a Bikás Parkban (Budapest, Kelenföld) a kora esti sötétségben is meglepően sok nézőt vonzott.

3. SZERDA

Ma BJJ edzésen vettem részt, viszonylag könnyed tréning volt, technikázással és némi küzdelemmel.

4. CSÜTÖRTÖK

A mai BJJ keményebb volt, az elején erősítéssel és némi állóképességi edzéssel, és gyakorlott vagy nálam erősebb ellenfelekkel nehezen küzdöttem.

5. PÉNTEK

Ma tudomásul vettem, hogy a hétre már ugrik a tervszerû calisthenic, így elvégeztem 2x20 hátsó kartámaszos csípőtolást, ami nem jelentett kihívát, de éreztem, hogy a még szokatlan gyakorlat megdolgoztatott.

6. SZOMBAT

Ma csupán ötletszerûen végeztem némi fekvőtámasz, guggolás és húzódzkodás variációkat (főleg az utcán, buszmegállókban), lelkiismeretnyugtatásnak elég volt.

7. HÉTFő

Kemény Forma, 15 bicska fekvő, 10 törzsemelés, amit nem tudtam magasra emelni, a hátam elég merevnek bizonyult.

8. KEDD

BJJ, jól ment.

9. SZERDA

BJJ, nem ment jól.

10. CSÜTÖRTÖK

Oldalanként 6 széles artista fekvő és 7 egylábas guggolás, ami jól ment, az edzésem megzavarták.

11. PÉNTEK

Függőleges karhúzásos bemelegítés majd 3x3 szűk húzódzkodás.

12. SZOMBAT

Oldalanként 7 széles artista fekvőtámasz, rendben ment.

13. HÉTFő

5x5 húzódzkodás GTG-ben, a végét úgy rúgdostam fel.

14. KEDD

Laza BJJ, rendben ment.

15. SZERDA

Sok küzdelmes BJJ, nagyon jól helytálltam.

16. CSÜTÖRTÖK

12 törzsemelés és 15 bicska fekvő.

17. PÉNTEK

Oldalanként 15 oldalsó híd, jól ment.

18. SZOMBAT

Lábanként 10 egylábas, nem kihívás, lelkiismeretnyugtatás.

19. HÉTFő

Kemény Forma, aztán 15-11-10 bicska fekvő, 8-8-8 törzsemelés, első sorozatban merev volt a hátam, aztán könnyebben ment.

20. KEDD

BJJ, hasznos technikázás és sok küzdelem, melyekben jól helytálltam.

21. SZERDA

BJJ, sok technikázás, könnyedebb küzdés, némi fekvőtámaszos-lebebőüléses-guggolásból felugrásos erősítéssel.

22. CSÜTÖRTÖK

Kemény Forma, lábemelés-húzódzkodás-oldalsóhíd-húzódzkodás szisztémával lábemelés 8-7-6, húzódzkodás 4-3-3-3-3, oldalsóhíd 3x12 megdolgoztatott, nem nyírtam ki magam.

23. PÉNTEK

Nyújtásvariációkkal kísérletezés

24. SZOMBAT

Oldalanként 7-6-5 széles artista fekvő.

25. HÉTFő

15+(5x3) bicska fekvő, rest-pasuse módszerrel.

26. KEDD

BJJ, könnyedebb edzés, jól ment.

27. SZERDA

BJJ, jó edzés, néhány, kihívást jelentő küzdelemmel.

28. CSÜTÖRTÖK

Kíséretezés fekvőtámaszban végrehajtott hasizomgyakorlattal, tervezem bevezetni, hatásosnak éreztem.

29. PÉNTEK

3x15 egylábas vádliemelés talajról, megdolgoztatott.

30. SZOMBAT

Béka nyújtás.

31. HÉTFő

14-13-12 bicska fekvő, 14-12-10 felhomorítás, 10-10-10 nyakgyakorlatok (könnyebb)

32. KEDD

15-12-8 egylábas vádlizás lépcsőről

33. SZERDA

3x10 elülső hídban hasazás

36. CSÜTÖRTÖK

3x3x30 s béka nyújtás

35. PÉNTEK

8-7 széles artista fekvő, majd 15 egylábas lábanként.

36. SZOMBAT

Néhány húzódzkodás hébe-hóba napközben, nem sok minden, lelkiismeretnyugtatás.

37. HÉTFő

Kemény Forma, 15-15-12 bicska fekvő, 15-15-15 felhomorítás (vállfájást éreztem, amikor a karom nem feszítettem eléggé hátra), 10-10-10 nyakgyakorlatok (könnyebb)

38. KEDD

BJJ, némi erősítés az elején, könnyed technikázás, némi küzdelem, jól ment, jó volt.

39. SZERDA

Kihagytam a BJJ-t, egylábas vádlizás 15-12-10.

40. CSÜTÖRTÖK

3x10 elülső híd, kellően nehéz változatban, rápróbáltam még egy kicsit nehezebbre, abban 1 sem ment --> kellően kemény gyakorlat lehet.

41. PÉNTEK

8-7 széles artista fekvő, bukás előtt 1 ismétléssel, a vége épphogy sikerült kis csalással; bemelegítés nélkül végezve az edzés, amitől bedurrant a mellizmom, nem akartam tovább erőltetni.

42. SZOMBAT

2x5 függőleges karhúzás, majd 4-3-3-3-3 húzódzkodás, 1 ismétléssel bukás előtt.

43. HÉTFő

1x15 bicska fekvő, 1 ismétléssel bukás előtt.

44. KEDD

15 felhomorítás, nem volt oly nehéz.

45. SZERDA

15-12-10 vádlizás

46. CSÜTÖRTÖK

5 széles artista

47. PÉNTEK

4-3-3 húzódzkodás, utolsó ismétlések épphogy mentek.

48. SZOMBAT

5 egylábas guggolás lábanként, nem jelentett kihívást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr567407860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása