Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

538. edzés

2013.12.06. 23:03 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma eleve nem akartam korán kelni, így elég frissen ébredtem egy jó alvás után, ami az egész napomat aktívabbá tette.
A jobb vállízületem tegnap óta kicsit vacakol, oldalra emelve egy picit érzékeny, mintha becsípődött volna. Az edzésben egyáltalán nem gátolt, majd elmúlik.

A mai edzések menete:

1.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás
Edző sorozatok: 5x(1-2-3) ismétlés teljes húzódzkodás

Könnyedén mentem fel ötször a létrán, mindvégig nagyon stabil, szép ismétlésekkel. Élveztem az edzést, és fáradság nélkül gyűjtöttem össze 30 minőségi ismétlést.

2. Boka- és csuklómobilitás gyakorlatok: rendben voltak.

3.

Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás
Edző sorozat: 60 másodperc kézenállás falnál
Edző sorozat: 7 ismétlés birkózóhíd
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra
Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás
Edző sorozat: 60 másodperc kézenállás falnál
Edző sorozat: 7 ismétlés birkózóhíd
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra
Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás

A felhomorításban nem éreztem magam olyan rugalmasnak, nem tudtam annyira magasra emelni a törzsem, viszont mindhárom sorozat rendben ment. A nyakedzéssel is minden rendben zajlott. A kézenállás nem ment olyan könnyedén, mint az utóbbi időben leggyakrabban.

4.

Kettlebellezés: 2x(20 szakítás jobb karral - 20 szakítás bal karral) --> 80 szakítás
Késő este is volt már, nem is akartam erőltetni a mai kettlebellezést, ezért csak 80 gyors, lendületes szakítást végeztem. Ez nem jelentett nehézséget, de azért felpörgetett.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr685679498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása