Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

551. edzés

2013.12.21. 20:54 Savagewarrior

Sziasztok!

A mai edzésem is eléggé csonka lett. Az aktív nyújtást kihagytam, majd ostoba módon bemelegítés nélkül guggoltam, ami a combhajlítómat eléggé kikezdte, így az esetlegesen mára halasztott kettlebelles szakítást is inkább hihagytam végül, hogy ne izomhúzódással fejezzem be az edzésperiódust, és a vádlizást is elmaradt.

Az edzések menete:

1.

Edző sorozat: 10 ismétlés egylábas guggolás 16 kilós kettlebellel jobb lábbal
Edző sorozat: 10 ismétlés egylábas guggolás 16 kilós kettlebellel bal lábbal

Jobb lábbal jól ment az ismétlésszám, bal lábbal kicsit nehezen, ám a sarkam képtelen voltam a levegőben tartani bármelyik ismétlésnél. Nagyon komolyan rá kell mennem erre a képességre. Az edzés megterhelt, a sorozatok után húzódásszerű érzés jelent meg volt a combhajlítómban, ám szerencsére gond nélkül múlt el.

2.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás
Edző sorozat: 1-2-3-4 ismétlés teljes húzódzkodás

Az első négyes ismétlést egy kicsit nehéznek éreztem, ezért abba is hagytam az edzést.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr685705164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása