Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

556. edzés

2014.01.10. 23:10 Savagewarrior

Sziasztok!

A hasizmaim izomláza ma tetőzött, a farizmomban is jól érezhetően megjelent, ahogy a gerincmerevítőimben is volt némi.
A mai edzések csonkák lettek, a lényegi rész estére került, de nem akartam már nagyon terhelni az idegrendszerem, most másnak van prioritása.

A mai edzések menete:

1. Aktív nyújtás: L-tartás hajlított lábbal, felhomorítás, gerinccsavarás mindkét irányba, állásban lábemelés előre, oldalra és hátra mindkét lábra, állásban oldalra hajlás mindkét oldalra, állásban nyújtott karemelés hát mögött és haránt fej fölött, fejcsavarások jobbra-balra, fejdöntések előre-hátra, fejdöntések oldalra mindkét irányba

Megint felcseréltem az első két gyakorlatot, de legalább most már előjött a reflex, hogy az L-tartás után csavarodjak oldalra, amiből rájöttem, hogy a felhomorítás hibádzik. Az L-tartás az erős izomláz ellenére jobban ment a vártnál, a gerinccsavarásban elértem a csuklómat a mutatóujjammal, a többi gyakorlat is rendben volt.

2.

Kettlebellezés: 3x(10 szakítás jobb karral - 10 szakítás bal karral) --> 60 szakítás

Gondoltam, kicsit kettlebellezek azért, így megcéloztam 60 ismétlést. Az első 40-nel nem siettem, ám az utolsó 20-at igyekeztem minél hamarabb végrehajtani, ami felpörgetett a végén. Az edzés nem volt megerőltető.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr905752682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása