Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

558. edzés

2014.01.14. 23:15 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma nagyon későn keltem egy hosszú és nagyon igényelt alvás után, amiből arra következtettem, hogy eléggé kimerült lehetek, ezért szándékosan nagyon visszafogtam az edzést, csupán egy kis szösszenetet végeztem el néhány perc alatt.

A mai edzés menete:

Aktív nyújtás: felhomorítás, L-tartás hajlított lábbal, gerinccsavarás mindkét irányba

A felhomorítás kifejezetten jól ment, az L-tartás is rendben volt, sikerült 25 másodpercig kitartani, a gerinccsavarás nehezen ment, csak az ujjaimat tudtam összeérinteni a hátam mögött.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr285758912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása