Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

548. edzés

2013.12.18. 19:40 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma is csonka edzésem lett. A motivációm csökkenő tendenciája és a már korábban jelentkező megakadások egyes gyakorlatokban egyaránt a pihenőhét szükségességét jelzik, ameddig már csak két edzés van hátra.

A mai edzések menete:

1.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás
Edző sorozatok: 3x(1-2-3-4) ismétlés teljes húzódzkodás

Kicsit túlmentem a kényelmi zónán, a harmadik négyes sorozat közepesen volt nehéz.

2. Sprintintervallumok: 50 lépést sprinteltem, 50 lépést kocogtam, sprint közben minden második lépésnél kilélegezve, kocogás közben csekély kontrollt gyakorolva a légzésre. Három sprint után kb. egy percet sétálva pihentem, majd még egy sprintet futottam. Ez nem volt megterhelő, viszont a fagypont alatti hőmérséklet miatt nem akartam erőltetni. Azt vallom, hogy a test mindent kibír, amire megfelelően felkészült, ellenben nem tudom, hogy a hidegre mennyire áll készen a tüdőm. Mindenesetre a térdem futás közben az eddigieknél magasabbra emelve jobb futótechnikát és így érzésem szerint nagyobb sebességet sikerült elérnem.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr315698644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása