Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

585. edzés

2014.02.18. 12:25 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma felkelés után nem sokkal nekiállva már délelőtt letudtam az edzéseket, de közel két és fél órát vettek igénybe. Jobban kell koncentrálnom.

A mai edzések menete:

1. Boka- és csuklómobilitás gyakorlatok: rendben voltak.

2.

Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás

Edző sorozat: 60 másodperc kézenállás falnál

Edző sorozat: 5 ismétlés birkózóhíd

Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre

Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra

Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás

Edző sorozat: 60 másodperc kézenállás falnál

Edző sorozat: 6 ismétlés birkózóhíd

Edző sorozat: 8 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre

Edző sorozat: 8 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra

Minden rendben ment, a kézenállás nem volt megterhelő.

3.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás

Edző sorozat: 3x3 ismétlés teljes húzódzkodás

Edző sorozat: 2x4 ismétlés teljes húzódzkodás

Kemény Forma: kísérletezés

A húzódzkodás negyedik és ötödik sorozata kicsit nehéz volt.

A Kemény Formában kezd kristályosodni a megfelelő gyakorlás módja, hamarosan talán összeáll a kép.

4. Sprintintervallumok: 50 lépést sprinteltem, 50 lépést kocogtam, sprint közben minden második lépésnél kilélegezve, kocogás közben csekély kontrollt gyakorolva a légzésre. 3+1 sprintet futottam, a két szakasz között kb. egy perces sétával pihenve. Elsősorban a lábam éreztem fáradni, ezért álltam meg 3 sprintnél. Jól megdolgoztatott az edzés, ám figyelembe véve, hogy kétszer ennyit is futottam már korábban, látható, hogy eléggé visszaestem, koncentrálnom kell erre a gyakorlatra is.

5. Lábemelések + PNF nyújtás: (állásban lábemelés előre, oldalra és hátra mindkét lábra)x1; jó reggelt nyújtás bal és jobb lábra, csípőhajlító nyújtása támadóállásban bal és jobb lábra, sarkon ülésben hátrahajlás, angol spárga. A lábemeléseknél kicsit merev voltam, de a csípőm jól bírta a terhelést, csak a combfeszítőm panaszkodott az előre irányú lábemeléseknél. A PNF nyújtás gyakorlatait őtször ismételtem, rendben mentek.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr645820757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása