Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

590. edzés

2014.02.24. 23:46 Savagewarrior

Sziasztok!

 

Ma is egész napos utazásra készülve csak fekvőzni akartam közvetlenül ébredés után, ám akkor nem éreztem magam elég erősnek és frissnek hozzá, ezért csak némi aktív nyújtást végeztem, majd késő este, a győri pályaudvar egyik nagy várótermében csak elvégeztem a fekvőtámaszos edzést.

 

A mai edzések menete:

1. Aktív nyújtás: L-tartás, felhomorítás, gerinccsavarás mindkét irányba

Ma is felcseréltem két gyakorlatot, de az L-tartás utáni csavarás-reflex helyre igazított. Gerinccsavarásban merev voltam így ébredés után, a többi jól ment, az L-tartást is könnyedén tartottam 10 másodpercig.

 

2.

Bemelegítő sorozat: 7 ismétlés teljes fekvőtámasz, ujjbegyen

Bemelegítő sorozat: 8 ismétlés teljes fekvőtámasz, ujjbegyen

Edző sorozat: 7 ismétlés artista fekvőtámasz jobb karral

Edző sorozat: 7 ismétlés artista fekvőtámasz bal karral

Edző sorozat: 8 ismétlés artista fekvőtámasz jobb karral

Edző sorozat: 8 ismétlés artista fekvőtámasz bal karral

A második sorozatok kicsit kemények voltak.

 

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr515833119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása