Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

591. edzés

2014.02.25. 23:59 Savagewarrior

Sziasztok!

 

Ma későn keltem és zavaros lett a napom, így az edzéseket már este kezdtem és késő este fejeztem be, de még ha szokatlan elosztásban és sorrendben is, de becsülettel elvégeztem mindent mára, ami jó érzés.

A mai edzések menete:

 

1. Edző sorozat: 2x60 másodperc kézenállás falnál

Az edzést buszmegállóban végeztem. Jól ment.

 

2. Boka- és csuklómobilitás gyakorlatok: rendben voltak.

 

3.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás

Edző sorozat: 3 ismétlés teljes húzódzkodás

Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás

Edző sorozat: 2x3 ismétlés teljes húzódzkodás

Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás

Edző sorozat: 2x4 ismétlés teljes húzódzkodás

A húzódzkodás negyedik sorozata kicsit, az ötödik közepesen nehéz volt. A felhomorítás második sorozata kicsit nehéz volt.

 

4. Sprintintervallumok: 50 lépést sprinteltem, 50 lépést kocogtam, sprint közben minden második lépésnél kilélegezve, kocogás közben csekély kontrollt gyakorolva a légzésre. 4+1 sprintet futottam, a két szakasz között kb. egy perces sétával pihenve. Rendben volt az edzés, nem volt extrém megterhelő, de megdolgoztatott.

 

5.

Edző sorozat: 5 ismétlés birkózóhíd

Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre

Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra

Edző sorozat: 6 ismétlés birkózóhíd

Edző sorozat: 8 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre

Edző sorozat: 8 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra

Minden rendben ment.

 

5. Lábemelések + PNF nyújtás: (állásban lábemelés előre, oldalra és hátra mindkét lábra)x1; jó reggelt nyújtás bal és jobb lábra, csípőhajlító nyújtása támadóállásban bal és jobb lábra, sarkon ülésben hátrahajlás, angol spárga, gyakorlatonként ötször ismételve. Minden rendben ment.

 

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr165833126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása