Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

561. edzés

2014.01.17. 22:26 Savagewarrior

Sziasztok!

A mai edzések menete:

1. Aktív nyújtás: felhomorítás, L-tartás hajlított lábbal, gerinccsavarás mindkét irányba, állásban lábemelés előre, oldalra és hátra mindkét lábra, állásban oldalra hajlás mindkét oldalra, állásban nyújtott karemelés hát mögött és haránt fej fölött, fejcsavarások jobbra-balra, fejdöntések előre-hátra, fejdöntések oldalra mindkét irányba

Kifejezetten jól ment ez az edzés, a gerinccsavarásban elértem a kisujjammal a csuklóm, a többi gyakorlat is minimum rendben volt.

2.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás
Edző sorozat: 5x3 ismétlés teljes húzódzkodás

Az edzés rendben volt, mindegyik sorozat legfeljebb kicsit volt nehéz. Közben éreztem némi izomlázat a hasizmaimban a tegnapi edzésről.

3.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés megfeszített teljes guggolás
Edző sorozat: 7 ismétlés egylábas guggolás 16 kilós kettlebellel jobb lábbal
Edző sorozat: 7 ismétlés egylábas guggolás 16 kilós kettlebellel bal lábbal
Edző sorozat: 10 ismétlés egylábas vádliemelés talajról, nyújtott térddel, jobb lábbal
Edző sorozat: 10 ismétlés egylábas vádliemelés talajról, nyújtott térddel, bal lábbal

Bár már este volt, mindenképpen el akartam végezni a guggolást, ezért egy-egy sorozatot elvégeztem mindkét lábra mindkét gyakorlatból. Mind egészen jól ment.

4. Sprintintervallumok: 50 lépést sprinteltem, 50 lépést kocogtam, sprint közben minden második lépésnél kilélegezve, kocogás közben csekély kontrollt gyakorolva a légzésre. Három sprintet futottam, ez nem volt különösebben megterhelő, de jól felpörgetett, főleg, hogy hosszú kihagyás után először végeztem a gyakorlatot.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr345768048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása