Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

572. edzés

2014.02.03. 12:21 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma viszonylag korai felkelés után bő egy órával nekiálltam az edzéseknek, és le is zavartam mindet két órán belül. Nem szoktam el számottevően ettől az edzésmennyiségtől, nem volt nehezebb, mint máskor, csak kicsit éreztem fárasztóbbnak.

A mai edzések menete:

1. Boka- és csuklómobilitás gyakorlatok: rendben voltak.

2. Aktív nyújtás: felhomorítás, L-tartás hajlított lábbal, gerinccsavarás mindkét irányba, (állásban lábemelés előre, oldalra és hátra mindkét lábra)x3, állásban oldalra hajlás mindkét oldalra, állásban nyújtott karemelés hát mögött és haránt fej fölött, fejcsavarások jobbra-balra, fejdöntések előre-hátra, fejdöntések oldalra mindkét irányba

A felhomorítás és az L-tartás egyaránt igen jól ment, a gerinccsavarásban is elértem a csuklóm egyik, és a kézfejem a másik irányban, tehát kicsit megint merevebb lettem, de hamar kicsiszolom. Az előre irányú lábemelésnél rájöttem, mennyire merev a combhajlítóm, nem is értem, hogy nem volt ez teljesen egyértelmű eddig. A háromszoros mennyiségű lábemelés nem okozott különösebb gondot, de azért éreztem, hogy fárasztóbb. A többi gyakorlat elég jól ment.

3.

Kemény Forma (csak légzéstechnika)
Bemelegítő sorozat: 3 ismétlés függőleges karhúzás
Bemelegítő sorozat: 7 ismétlés teljes fekvőtámasz, ujjbegyen
Bemelegítő sorozat: 3 ismétlés függőleges karhúzás
Bemelegítő sorozat: 7 ismétlés teljes fekvőtámasz, ujjbegyen
Edző sorozat: 3 ismétlés teljes húzódzkodás
Edző sorozat: 8 ismétlés béka lábemelés függeszkedésben
Edző sorozat: 3 ismétlés teljes húzódzkodás
Edző sorozat: 7 ismétlés artista fekvőtámasz jobb karral
Edző sorozat: 7 ismétlés artista fekvőtámasz bal karral
Edző sorozat: 3 ismétlés teljes húzódzkodás
Edző sorozat: 8 ismétlés béka lábemelés függeszkedésben
Edző sorozat: 3 ismétlés teljes húzódzkodás
Edző sorozat: 7 ismétlés artista fekvőtámasz jobb karral
Edző sorozat: 7 ismétlés artista fekvőtámasz bal karral
Edző sorozat: 3 ismétlés teljes húzódzkodás
Edző sorozat: 8 ismétlés oldalsó híd jobb oldalra
Edző sorozat: 8 ismétlés oldalsó híd bal oldalra
Edző sorozat: 8 ismétlés oldalsó híd jobb oldalra
Edző sorozat: 8 ismétlés oldalsó híd bal oldalra

A Kemény Formából csak amolyan gyógy-gyakorlást tartottam, a légzéstechnikát különösebb feszítés nélkül, húszat lélegeztem alhasba. Arra jutottam, hogy a gyakorlás e fázisának nincs sok értelme, inkább eleve a feszített légzést kezdem el gyakorolni a következő alkalomtól.
A húzódzkodás rendben volt, mindegyik sorozat egy kicsit nehéz volt, de ez közben nem fokózódott számottevően. A lábemelések negatív szakaszában éreztem a nem sokkal előtte, az aktív nyújtás során elvégzett lábemelések hatását, nehezebb volt nyújtva tartani a lábam, de így is rendben volt a gyakorlat. A fekvőtámasz bal oldalra még mindig érezhetően nehezebb, de nem volt számottevő nehézségem. Az oldalsó híd rendben ment.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr615795769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása