Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

573. edzés

2014.02.04. 13:27 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma is letudtam az edzéseket kora délutánig.

A mai edzések menete:

1. Boka- és csuklómobilitás gyakorlatok: rendben voltak.

2.

Kemény Forma légzéstechnika
Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás
Edző sorozat: 60 másodperc kézenállás falnál
Edző sorozat: 7 ismétlés birkózóhíd
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra
Edző sorozat: 5 ismétlés felhomorítás
Edző sorozat: 60 másodperc kézenállás falnál
Edző sorozat: 7 ismétlés birkózóhíd
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd előre
Edző sorozat: 7 ismétlés nehezített rávezető elülső híd oldalra

A Kemény Forma légzéstechnikájának gyakorlásaként egyszerűen a megfeszített hasfalam ellenállásával szemben lélegeztem mélyen alhasba, 3x5 légzéssel, közte pihenve kicsit. Addig ennek gyakorlásánál maradok, amíg nehézség nélkül képes nem vagyok egyszerre 100 kemény légzésre.
A felhomorítás és a nyakedzés rendben volt, a kézenállás nagyon jól ment, alig jelentett bárminemű nehézséget.

3.

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás
Edző sorozat: 30x1 ismétlés teljes húzódzkodás

Mindössze 1 ismétléseket végeztem, köztük 20-30 másodperces pihenőkkel. Gondoltam, kipróbálom így is. Izgalomra számítottam, de inkább monoton volt így az edzés. Még meglátom, hogy alkalmazom-e később is. Mindenesetre egyik ismétlés sem volt különösebben nehéz, a 20. ismétlés után váltak egészen kicsit nehézzé.

4. Sprintintervallumok: a mait leginkább terepszemlének szántam, hogy így télen nem csúsznak-e az utak és tudok-e futni. A tapasztalat: 1. sapka kell, 2. az utak rendben vannak, 3. eléggé elszoktam ettől az edzésmódtól. 50 lépést sprinteltem, 50 lépést kocogtam, sprint közben minden második lépésnél kilélegezve, kocogás közben csekély kontrollt gyakorolva a légzésre, mindössze két sprintet futva így, amit kicsit megterhelőnek éreztem. Vissza kell rázódnom.

5. PNF nyújtás: jó reggelt nyújtás bal és jobb lábra, csípőhajlító nyújtása támadóállásban bal és jobb lábra, sarkon ülésben hátrahajlás, angol spárga. Ma csak háromszor ismételtem az egyes gyakorlatokat, nem erőltettem, az angol spárgára pedig csak rápróbáltam, azt főleg nem akarom erőltetni a korábbiak tükrében. Merev vagyok, ahogy vártam, majd fejlődöm.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr775798495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása