Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

583. edzés

2014.02.15. 16:52 Savagewarrior

Sziasztok!

Ma rendhagyó edzést tartottam - konditeremben. Megfelelő cimboriális társaságban, gondoltam, letesztelem az elemelés (deadlift) egy ismétléses maximumomat. Fokozatosan növeltem a súlyt, eleinte 3, majd 2 ismétléseket végezve a bemelegítő sorozatoknál, majd egy ismétléseket végezve, 110 kilótól 5 kg-onként növeltem a súlyt, végül 135 kg volt a legnagyobb súly, amit szép, szabályosan elemeltem. A (82-84) kg-os testtömegem mellett értékelendő ez a teljesítmény, ami nem nagy, de fejlődött kicsit az utolsó teszt óta maga az elemelés gyakorlása nélkül is. Közben végeztem néhány ismétlés egylábas guggolást is 10 kg-os tárcsával. Azt éreztem, hogy a 140 kg-ot is ki tudnám szenvedni, de nem éreztem szükségét az erőltetésnek, hiszen csak magamnak teszteltem, nem versenyen voltam. A teszt után elvégeztem a húzódzkodásos edzést, ami igencsak jól ment, gyanítom, hogy a hátizmaim maximális terhelésű elemeléssel való felspannolása is szerepet játszott ebben.

Így a mai edzés menete:

Bemelegítés + elemelés 1RM teszt: 135 kg max

Bemelegítő sorozat: 2x3 ismétlés függőleges karhúzás

Edző sorozat: 4x3 ismétlés teljes húzódzkodás

Edző sorozat: 4 ismétlés teljes húzódzkodás

A húzódzkodás igen jól ment, egyik sorozat se volt különösebben nehéz.

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr225820711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása