Savagewarrior

Minimalista edzés a heroikus fizikumért. A kudarcaim és a sikereim nyilvános naplója, hogy segíthessek mindenkinek, aki edzeni akar.

Friss topikok

Címkék

618. edzés

2014.03.28. 23:14 Savagewarrior

Sziasztok!

 

Ma két edzést végeztem, az elsőt egy hosszú, jóleső hajnali séta után, a másodikat reggel, ami igen szokatlan edzés volt és épp emiatt annál érdekesebb.

 

A mai edzések menete:

1.

Bemelegítő sorozat: 3 ismétlés függőleges karhúzás

Bemelegítő sorozat: 1 ismétlés teljes húzódzkodás

Bemelegítő sorozat: 2 ismétlés teljes húzódzkodás

Edző sorozat: 5 ismétlés teljes húzódzkodás

Edző sorozat: 5 ismétlés teljes húzódzkodás

Az első edző sorozat közepesen, a második nagyon nehéz volt. Ez számottevő visszaesést jelent jóval korábbi állapotomhoz képest, amikor is 3x5 húzódzkodást sikeresen hajtottam végre. Valami súlyos probléma van, amit orvosolni kell.

2.

Edző sorozat: "racsni", karonként 1-2-3-2-3-4 ismétlés katonai nyomás 16 kilós kettlebellel, szünet nélkül, a lépcsőfokok mindkét karral való elvégzése után továbblépve

Edző sorozat: "racsni", karonként 1-2-3-2-3-4-3-4-5-4-5-6-5-4-3-2-1 ismétlés döntött törzsű, egykaros evezés 16 kilós kettlebellel, szünet nélkül, a lépcsőfokok mindkét karral való elvégzése után továbblépve

Edző sorozat: 8 ismétlés katonai nyomás 16 kilós kettlebellel, jobb karral

Edző sorozat: 6+2 ismétlés katonai nyomás 16 kilós kettlebellel, bal karral

Edző sorozat: 10 ismétlés egylábas vádliemelés lépcsőről, 16 kilós kettlebellel a kézben, jobb lábbal

Edző sorozat: 10 ismétlés egylábas vádliemelés lépcsőről, 16 kilós kettlebellel a kézben, bal lábbal

Edző sorozat: 7 ismétlés egylábas vádliemelés lépcsőről, 16 kilós kettlebellel a kézben, jobb lábbal

Edző sorozat: 7 ismétlés egylábas vádliemelés lépcsőről, 16 kilós kettlebellel a kézben, bal lábbal

A sorozatok között alig pihentem, kardiovaszkulárisan így is könnyű volt az edzés. A bal vállammal valami probléma van, instabilabb, gyengébb a jobbnál, a katonai nyomás racsnijával is ezért kellett megállnom, az utolsó balkaros, négyes ismétlés már bukást közelített. Az egy csúcsszettes nyomásban is jobb karral a nyolcadik még stabilan nyomtam ki, bal karral úgy 20 másodpercet rá kellett pihennem az utolsó két ismétlésre, máshogy egyszerűen nem ment. Lehetséges, hogy lágyszövet problémáról van szó, megpróbálkozom egy SMR-rel. A döntött törzsű evezésnél jóval messzebb jutottam az ismétlésszámban, ám különös módon, a hátam nem éreztem, csak a hátsó deltám, és amikor az azt mondta, hogy köszöni szépen, megdolgoztattam, akkor még vetkőző szetteket iktattam be. A vádlizás mindkét sorozatát bukás közelébe vittem, a második sorozatban már csak 7 ment korrekt mozgástartományon.

 

Ennyi az edzés mára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://savagewarrior.blog.hu/api/trackback/id/tr1005888396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása